Sabtu, 8 Mei 2010

Muktamar Sanawi Ke13

ALHAMDULILLAH

Dengan izin Allah S.W.T Muktamar Senawi Permaya Ke13 berjaya dilangsungkan dengan cemerlangnya. Muktamar yang berlansung pada 30 April 2010 (Sabtu) telah disempurnakan perasmiannya oleh Tuan Duta telah menempa beberapa kejayaan dan kemajuan dalam permaya, di mana dalam Muktamar pada kali ini perasmian Dana untuk Van dan Usrah PERMAYA dilancarkan.

Muktamar pada kali ini juga menyaksikan beberapa perubahan yang besar seperti pembentukan perwakilan dari jamiah2 serta kaedah perbahasan yang sebenar, perubahan pada pucuk pimpinan juga menyaksikan Megat yang sebelum ini menyandang jawatan EXCO Kebajikan dilantik sebagai Persiden PERMAYA buat sesi ini.



Bergambar bersama selepas Muktamar



Penulis juga berkesempatan untuk bersama-sama dalam Muktamar ini sebagai perwakilan dari lain2 Jamiah. Apa yang dapat dikatakan bahawasanya PERMAYA sedang menuju kerah kemajuan dan kegemilangan.





Bersama penasihat PERMAYA, Pengerusi Tetap Muktamar & Aizat


Semoga kita semua dapat berkerjasama dan berdoa agar PERMAYA terus kedepan sebagai satu medan kepada mahasiswa di Yamen untuk berdikari sebelum kembali ke tanah air dalam usaha mendaulatkan islam yang tercinta.


Bersama pelajar dari kedah


Oleh yang demikan jua sama2lah kita meletakan PERMAYA di posisi yang selayaknya sesuai dengan umurnya PERMAYA 13 tahun.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan